رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان بوشهر:
تابناک- رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان بوشهر گفت: کلیه واحدهای تولیدی و طرحهای سرمایه گذاری در استان بوشهر ازابتدای اردیبهشت ماه سالجاری می توانند جهت طرح مشکل و ثبت درخواست خود در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان از طریق سامانه ستاد تسهیل اقدام نمایند.
کد خبر: ۹۵۷۴۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۹ 19 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، سید حسین حسینی افزود: با عنایت به اجرای وظایف و تکالیف مندرج در ماده 61 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر

و ارتقای نظام مالی کشور و ماده 10 آیین نامه اجرایی ماده (۶۱) الحاقی قانون رفع موانع تولیدرقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور،به منظور تسهیل فضای عمومی کسب وکار، تولید

و سرمایه‌گذاری و ارتقاء شفافیت در حل و فصل مشکلات واحدهای تولیدی، وزارت صنعت ،معدن وتجارت نسبت به راه اندازی و فعال نمودن سامانه ستاد تسهیل به آدرسhttp://tashil.stsm.ir اقدام نموده است.

حسینی با اشاره به اهمیت موضوع تاکید کرد: دستگاههای اجرایی نظیر جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی ،صنایع دستی وگردشگری،اداره کار،تعاون ورفاه اجتماعی و دیگر دستگاههای مرتبط در اسرع وقت نسبت به اطلاع رسانی به واحد های تولیدی زیر مجموعه خود اقدام نمایند .

وی تصریح کرد: درخواست هایی که خارج از سامانه الکترونیکی و از طریق دیگر به دبیرخانه کارگروه ارسال گردد وفق مصوبات ابلاغی ستاد تسهیل قابل بررسی نمی باشد .

رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان عنوان کرد: سامانه مذکور، اولویت در رسیدگی به درخواست‌های واصله در وهله اول با دستگاه استانی و در صورت لزوم دستگاه ملی خواهد بود و در صورت نیاز طرح موضوع در کارگروه‌تسهیل و رفع موانع تولید استان ، با اعلام دستگاه ذیربط دبیرخانه کارگروه مذکور نسبت به برنامه ریزی و طرح موضوع درجلسات کار گروه اقدام می نماید .

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار